כמה עולה בדיקת פוליגרף?

מגוון רחב של נסיבות או מצבים יכולים להביא לידי כך שאדם זה או אחר יצטרף לעבור בדיקת פוליגרף. כאשר מדובר באדם שנחקר במשטרה למשל, הרי שמי שחוקר אותו יקבל את ההחלטה האם נדרשת הבדיקה כדי לחזק את הדעה בנוגע לעדות שלו. אפשרות נוספת היא לעבור את הבדיקה כחלק מתהליך גיוס לתפקיד מסוים בחברה או ארגון. בנוסף לזה יתכן וחברה או מקום עבודה ירצו לבצע בדיקות פוליגרף לעובדים מדי פעם ולכן כדאי יהיה לדעת כמה עולה בדיקת פוליגרף על מנת לבחון את הכדאיות או את מספר העובדים שיבצעו את הבדיקה.

מה קובע את המחיר של בדיקת פוליגרף?

על מנת להבין את המחיר צריך לקחת בחשבון כמה נתונים שקשורים בעצם ביצוע הבדיקה – האם נדרש בודק אחד עם מכשור ואביזרים או אולי צריך שניים (או אפילו יותר) צריך לבחון את מספר הבדיקות שהם יצטרכו לבצע ולקבל הצעת מחיר. יתכן והמחיר יהיה על פי תעריף של בדיקה אחת, שעומד על טווח של כמה מאות שקלים, או שמא אפשר יהיה לרכוש חבילות של מספרי בדיקות בהנחה מסוימת. השאלה כמה עולה בדיקת פוליגרף מופנית אל מי שצריך להזמין את הבדיקות ורוצה לבצע את החישובים הנדרשים מבחינת ההוצאות שלו. מעסיקים צריכים לשקלל את ההוצאה הכספית הזאת במאזני ההכנסות וההוצאות שלהם.

אל מול החשיבות של הבדיקה – המחיר לא ישחק תפקיד

אין ספק שמי שצריך לבקש מאנשים סביבו לבצע בדיקות פוליגרף פחות יתעניין במחיר שלהם, שכן יש חשיבות גבוהה לבדיקה עצמה ולמשמעות שלה כך שעל פי הצורך הוא ישלם כל מחיר ובלבד שיידע שמדובר באנשים אמינים שהוא יכול להרשות לעצמו שיהיו סביבו. השאלה כמה עולה בדיקת פוליגרף צריכה להישאל על ידי מי שמסיבות מקצועיות חשוב לו לבצע את הבדיקות, כמו מעסיק במקום עבודה זה או אחר. כך הוא יוכל לקבל את ההחלטה מדי שנה כמה בדיקות הוא יכול להרשות לעצמו לבצע ולשקלל את המספר הזה, כמו גם לבצע מעקב מי מהעובדים יבצע אותה.

דילוג לתוכן